Hozzátette, hogy az utólagos ellenőrzés, ismételt visszahívás és alkatrészcsere oka, hogy változott a légzsákokat gyártó Takata által szolgáltatott adatbázis.
Felidézte, hogy 2013-ban 2,13 millió autót hívtak vissza a légzsákfelfúvó-egységek esetleges nem megfelelő működése miatt. A visszahívott autók közül 648 ezer Japánban van, 1,62 millió autó külföldi országokban.
Az érintett modelleket 2000-2004-es időszakban gyártották, közös bennük, hogy a légzsákjaikat mind a Takata Corp. szállította. Az utólagos ellenőrzésre most visszarendelt autók közül 581 ezer az Európai Unió országaiban fut.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.