A felszámoló megint elsősorban az egész csomagra várja az ajánlatokat. Például az utolsó Malév-gépet és két másik gép katalogizált alkatrészeit már tizenharmadszorra hirdették meg 1 millió 750 ezer dollárért (mintegy 390 millió forint). A balatonlellei üdülőért 323 millió, a benne lévő tárgyakért 4 millió forintot remélnek. A csomag jelentős részét pedig különböző cégekkel szembeni követelések alkotják.
A folyamatban lévő bírósági eljárások és a Bombardier-gép eladásának nehézségei miatt a felszámolás határidejét a tervezett június 30-ról az év végéig meghosszabbította a bíróság. A felszámolás elrendelése óta már több mint 2 esztendő telt el. „A légitársaság vagyonából annyi pénz sem maradt, hogy lehetőség legyen munkabéreink kifizetésére. Remény helyett számunkra az a szomorú valóság, hogy boldogulásunk Magyarországon gyakorlatilag esélytelenné vált. Szerencsés esetben távoli országokban találunk hivatásunk szerinti munkát, családjainkat havonta vagy kéthavonta látjuk” – fogalmazott márciusban a Hunalpa Magyar Közforgalmi Pilóták Egyesülete a miniszterelnöknek írt levelében. Szerintük emiatt az elmúlt 2 évben családok tucatjai estek szét. Gyakorlatilag távoli nemzetek használják és élvezik azt a tudást, mely Magyarország nemzeti vagyona. Hozzáteszik: számunkra mit sem ér a rezsiharcban megtakarított párezer forint, ha sokaknak egyáltalán a rezsiszámlák kifizetésére sincs esélye, nem beszélve folyamatosan emelkedő devizahiteleink törlesztéséről.
„A helyközi személyszállítás utaskilométerben számított teljesítménye 2013-ban 5,9 százalékkal bővült. A növekedés alacsony bázishoz képest következettbe, mivel 2012-ben a teljesítmény 10 százalékkal viszszaesett, összefüggésben a Malév 2012. februári megszűnésével” – olvasható a KSH Magyarország 2013 című jelentésében. Hozzáteszik: a legnagyobb mértékben, 11 százalékkal a repülőgépes utazások teljesítménye nőtt, ezzel együtt is alig több mint felét tette ki a két évvel korábbinak. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2013-es utasforgalma 8,5 millió fő volt, lényegében ugyanannyi (0,2 százalékkal több), mint egy évvel korábban. Ugyanebben az évben a járatszám 4,3 százalékkal mérséklődött, így az utasok egy járatra jutó száma 2013-ban is nőtt.
Az egy járatra jutó utasok száma a megelőző tíz évben folyamatosan nőtt, 2013-ban 102 fő volt. A légikikötő a legnagyobb utasforgalmat – csökkenő sorrendbe állítva – 2013-ban is Németországgal, az Egyesült Királysággal, Olaszországgal és Hollandiával bonyolította le.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.