Az 1986-ban felavatott Hungaroring történetében hosszú évek teltek el, hogy a Forma-1 futamot leszámítva gyakorlatilag üres volt a terület. A 2010-ben felállt új menedzsment által kidolgozott pályahasznosítási koncepció révén azonban május elején negyedszer adott otthont a Ring a FIA Túraautó Világbajnokság, a WTCC futamának, május végén pedig huszonhat éves szünet után visszatért a Hungaroringre a német túraautó-bajnokság mezőnye is – mondta el Varga Balázs, a Hungaroring Zrt. pénzügyi igazgatója a Világgazdaság által szervezett „Tudatos és gazdaságos vezetés az utakon és az üzleti életben” elnevezésű konferencián, ahol egyebek között a versenypálya üzemeltetés üzleti modelljét is megismerhették a résztvevők.
A német túraautó-bajnokság, a DTM magyar futamára 33 ezren voltak kíváncsiak május elején, ugyanakkor az sem mellékes, hogy a DTM vezetősége is meg volt elégedve a pálya állapotával, a technikai felszereltséggel és a rendezés minőségével. Pedig a verseny nagy kihívást jelent a rendezőknek, hiszen ennek a sorozatnak talán még a Formula-1-nél is több betétfutama van, ezért minden szempontból alaposan fel kell készülnie a stábnak.
Jóllehet a pályán egyre több sporteseményt tartanak, de változatlanul a Forma-1 futam a legfontosabb. Tavaly a nagydíj három napja alatt 257 ezren látogattak ki Mogyoródra és a nézők egynegyede magyar volt. Idén kevesebb nézőre számítanak a szervezők, részben azért, mert világszerte mérséklődik a Forma-1 nézettsége, részben pedig azért, mert az idén visszatérő Osztrák Nagydíj sok nézőt vont el, és sok külföldi nem megy el mindkét eseményre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.