A Groupama Garancia Biztosító lett a névszponzora az új ferencvárosi stadionnak. Magyarországon még nem volt példa arra, hogy egy cég legyen egy stadion névszponzora.
A Groupama Garancia Biztosító, amely már eddig is támogatta a Ferencvárost, hét évre lett az új stadion névadója. A megállapodás anyagi részleteit nem hozták nyilvánosságra.
A Groupama Arénába a nemzetközi sikerek esetén 20 ezres fölötti nézőszámot várnak, igazán sikeres anyagilag ekkor lehet a beruházás. Az igazi sikerek még kicsit arrébb vannak - a Ferencváros tegnap épp Máltán harcolt ki döntetlent kis szerencsével az ottani bajnokság ötödik helyezettje ellen az Európa Liga első selejtezőkörében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.