A Starbucks jelentése szerint, ha nem számolják a közelmúltban megnyílt és bezárt üzleteiket, akkor az eladások világszerte 6 százalékkal nőttek. A növekedés gyorsabb volt az Egyesült Államokban és a kelet-ázsiai térségben (7 százalék), de lassabb (3 százalék) Európa, Afrika és a Közel-Kelet (EMEA) országaiban.
Összességében a negyedéves nyereség 512 millió dollárra nőtt 417 millió dollárról, a részvényenkénti nyereség 55 centről 66 centre emelkedett, a bevétel 4,15 milliárd dollár lett.
Az októberben kezdődő új pénzügyi évben részvényenkénti nyereségének 15-20 százalékos, bevételének 10 százalékos növekedését várja a Starbucks.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.