A piacvezető távközlési szolgáltató és az ország legnépszerűbb labdarúgóklubja az utánpótlás szempontjából kiemelten fontos 12-19 éves korosztály képzési feltételrendszerét kívánja tovább javítani.
A Magyar Telekom anyavállalata, a Deutsche Telekom nemzetközi szinten is számos országban támogatja a futballt, mint a legnépszerűbb, sok generációt mozgósító sportágat – írja közleményében a társaság. Hazánkban a Telekom két éve főszponzora az iskolás gyermekek Telekom Labdarúgó Diákolimpia eseménysorozatának, támogatja az MLSZ által megrendezett főiskolai és egyetemi bajnokságot.
A vállalat több sportágra kiterjedő sportszponzorációs tevékenységet folytat, amelynek keretében olyan sportágak, események támogatására törekszik, amelyek meghatározóak, tömegeket vonzanak, illetve csapatok esetében országos méretű szurkolótáborral rendelkeznek. Így az FTC mellett a Telekom támogatását élvezi immáron a hatodik felkészülési ciklus óta a Magyar Olimpiai Bizottság, 17. éve az MKB-MVM Veszprém férfi kézilabdacsapata, évek óta Magyarország egyik legnépszerűbb futóversenye, a Telekom Vivicittá és szinte megalakulása óta a Magyar Úszó Szövetség is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.