Az újdonság az arányait tekintve kísértetiesen hasonlít a kifutó nemzedékre, de felfedezhetjük rajta az Adam miniautóéra hajazó szájszerű hűtőmaszkot és a kettős övvonalat. Az új Opelek jellegzetes, bumeráng alakú nappali fénye a friss Corsáról sem hiányozhat.
Mivel az új generáció a korábbi modell padlólemezére épül, a tengelytáv nem változott, a hosszúság is inkább csak jelképesen, 3 mm-rel nőtt. De a beltér gyökeresen új. Funkcionalitáson is csiszoltak a kezelhetősége miatt sokat kritizált szellőzővezérlés lecserélésével: megjelent az IntelliLink multimédiás fejegység is (7 colos érintőképernyővel vagy hangutasítással vezérelhető). Szintén teljesen új a futómű és a kormánymű – előbbihez egyetlen alkatrészt sem vettek át a régiből, míg utóbbinál a nagyobb rásegítéssel szolgáló City-mód számít frissnek.
A Corsához elérhető lesz a szentgotthárdi gyártású, 1,0 literes, háromhengeres, turbós benzinmotor (90, 115 LE), illetve jönnek az eddig meg nem nevezett teljesítményű 1,2-es és 1,4-es atmoszferikus benzinmotorok és a 100 lóerős, 1,4-es benzines turbó is. Kisebb meglepetésre az 1,3-as dízel továbbfejlesztett, Euro-6-os változata is választható majd 75 vagy 95 lóerővel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.