Különösen nagy volt az eladások növekedése a babaételek kategóriájában, a növekedés éves szinten elérte a 19,2 százalékot. A nagy ugrás magyarázata, hogy alacsony volt a 2013-as bázis. Egy évvel ezelőtt a Danone egyik beszállítója - mint később kiderült alaptalanul - figyelmeztetést adott ki, hogy gond lehet egyik termékével, ezért egyes ázsiai országokban 70 százalékkal zuhantak a Danone eladásai.
2014. július-szeptemberében Európában 2,8 százalékkal, Észak-Amerikában és a FÁK országokban 3,3 százalékkal, Kelet-Ázsiában, Latin-Amerikában, a Közel-Keleten és Afrikában 13,5 százalékkal nőttek a cég eladásai.
Az idei első három negyedévben 15,88 milliárd euró bevétele volt a cégnek, a 2013-as első három negyedévben 16,31 milliárd euró. A Danone részvényárfolyama a párizsi tőzsdén délelőtt 4,50 százalékkal erősödött, elérte az 52,78 eurót.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.