A fejlesztés forrását a késés miatt kiszabott kötbér jelenti (a fejlesztés annyit csúszott, hogy a kötbér plafont is elérték): 180 millió forintot fordítanak a bővítésre.
Az új gyűjtőállomások helyszínére közösségi oldalon is kérnek javaslatokat, és következő a hetekben véglegesítik az új pontokat. A BKK szerint a bővítésnek köszönhetően a MOL Bubi dokkolók a pesti oldalon elérhetik majd a II. János Pál pápa teret, a Corvin sétányt és a Millenniumi városközpont térségét. Budán pedig a Kosztolányi Dezső tér, a Millenáris környéke kapcsolódhat be a közbringarendszerbe, de a szükséges engedélyek beszerzése után a Margit hídtól északra is épülhet új MOL Bubi gyűjtőállomás a Komjádi Béla uszoda és a Kolosy tér térségében.
A BKK szerint a rendszer óriási siker az indulás első hónapjában több ezren váltottak már jegyet, vagy bérletet és 120 ezer felett járt a bérlések száma.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.