SZOLGÁLTATÁS Egyre népszerűbbek a társaságok körében az elektronikus banki szolgáltatások, amelyeket a kis- és középvállalkozások immár 40 százaléka használ rendszeresen. Ugyanakkor – noha népszerűségük gyorsan nő – még mindig csupán minden ötvenedik vállalkozás használja rendszeresen a mobiltelefonról elérhető banki alkalmazásokat – közölte lapunkkal az OTP Bank. A pénzintézet adataiból az derül ki, hogy emellett a kis- és középvállalkozások bankolási szokásainál egyre nagyobb a generációk közötti szakadék. Így az idősebb vállalkozók többsége továbbra is bizalmatlan az e-bankolással szemben. Ennek oka, hogy a vállalkozók jelentős része nehezen tudja követni a technológiai lehetőségek gyors bővülését.
– Az elmúlt években a technológiai fejlődés számos új alkalmazás megjelenését tette lehetővé a vállalkozások pénzügyeinek kezelése területén, ezért az OTP Bank folyamatosan bővítette az elérhető elektronikus szolgáltatások körét.
Az internetes trendek egyértelműek, a digitális bankolás térhódítása az előttünk álló időszakban is folytatódni fog – mondta Csonka Tibor, az OTP Business ügyvezető igazgatója. Hozzátette: a vállalkozói ügyfelek egyre nagyobb számban használják a legújabb mobil alkalmazásokat is, noha a mobilfizetés még nagyon új dolognak számít, az ügyfelek többsége még csak az ismerkedés fázisánál tart.
A fejlődési lehetőségeket jól szemlélteti, hogy bár az OTPdirekt SmartBank szolgáltatásra regisztrált vállalkozói felhasználók száma mára már megközelíti az ötezret, ez még mindig csupán 2,5 százaléka az OTP Banknál számlát vezető teljes vállalkozói körnek. Hiába az időspóroló internetes lehetőségek sora, emellett a vállalkozói ügyfelek 60 százaléka még ma is inkább személyesen, a bankfiókjában intézi utalásait.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.