Az Interfax által idézett vezető a tengeri szakasz esetében 14 milliárd eurós kiadásról nyilatkozott az eddigi 10 milliárd euró helyett. Az európai szárazföldi szakasz a korábbi adatok szerint 6 milliárd euróba került volna, az új számítások alapján viszont csak 9,5 milliárd euróból hozható ki. (Ez utóbbi növekedéséhez hozzájárul a magyarországi szakasz is, amelynek már az elsőként elfogadott változata is több mint 600 millió euróba került volna, de a helyette, más nyomvonalon lefektetendő cső ennél másfélszer hosszabb lesz, és több kompresszort is kell majd hozzá telepíteni.)
A fekete-tengeri szakaszt a South Stream Transport építi meg, a cső az oroszországi Anapától a bulgáriai Karaderéig halad majd. A társaságban a Gazpromnak 50 százaléka van, a fennmaradó részen az olasz Eni, a német Wintershall és a francia EdF osztozik. A szárazföldi szakaszok esetében minden országban egy Gazprommal közös projektcég jött létre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.