A BKV közleménye szerint korábban három ilyen busz érkezett a flottába, ezeket PKD (partially knocked down kit) konstrukcióban, azaz részegységenként szállítja le a gyártó és a BKV saját szakemberei szerelik össze. Az eddigi három busz mellé további 15 érkezik, ezek a legszigorúbb károsanyag-kibocsátási szabályoknak is megfelelnek, alacsonypadlósak és klimatizált az utasterük.
A PKD konstrukcióban készülő járművek a BKV közlése szerint 12 százalékkal költséghatékonyabban készülnek el egy komplett jármű vásárlásához képest.
A 15 darab Ikarusból négy már novemberben forgalomba állt, öt levizsgázott, és további hat kocsitest még gyártás alatt van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.