A forgalomterelés és a sávszűkítés 150 méteres szakaszokban a munkálatok előrehaladásával folyamatosan változik. Ezen a szakaszon terelőfalat és az elválasztó sávba víznyelő aknát építenek, valamint a portálszerkezetek alapozását végzik el.
Loppert Dániel, a NIF kommunikációs vezetője korábban az MTI-nek elmondta, a 2,7 kilométer hosszban, kétszer három sávosra szélesedő autópálya kivitelezési költsége nettó hatmilliárd forint. A munkát a tendernyertes Betonútépítő Zrt. végzi és őszre fejeződik be a bővítés. A projekt az Új Széchenyi Terv forrásaiból, az Európai Unió 85 százalékos támogatásával valósul meg. A M0-s déli szakaszának ezen a kis részén a munkát eredetileg a Tópark projekt beruházója vállalta. A válság miatt azonban leállt a beruházás, így elmaradt az autópálya szélesítése is. Ezt pótolja most a NIF.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.