„A tárgyidőszakban a hat médiaszolgáltató műsorkínálatában 595 cég és/vagy márka 35174 támogatói üzenetét azonosíthattuk be, melyek 210 műsorcímre irányultak, időtartamuk pedig 2807 percet tett ki” – közölte az NMHH. Az említetteken kívül ezúttal még az M1, M2, a Duna TV és a Life Network műsorait vizsgálták. A támogatói hirdetéseket gyakorlatilag lehetetlen elkerülni, hiszen műsor közben jelenik meg a képernyő alsó vagy oldalsó részén néhány másodpercig a műsor hosszától függően egy vagy több alkalommal.
A felbukkanó 595 cég közül 147 csupán egy-három alkalommal került a képernyőre, ami az M1 támogatóinak 41,5, az RTL Klubénak 14, a TV2-ének 24, míg a Life Network támogatóinak 16 százalékát, a Duna TV és M2 szponzorainak a felét tette ki. Az adott csatornán felbukkanó támogató cégek közül az M1-hez a Hotel Wellamarin (319 eset), az országos kereskedelmi televíziók közül az RTL Klubhoz a Magyar Telekom Nyrt. (1586 eset), a TV2-műsoraihoz pedig a Leier Hungaria Kft. (1218 eset) csatlakozott a legkiemelkedőbb esetszámban.
A TV2-nél abszolút favoritnak a számos szponzorüzenettel kiegészített időjárás-jelentés számított, a műsorhoz negyedéves vetítésben 24 cég 5889 szponzorüzenettel kapcsolódott. „A szponzori hirdetések 48,5 százaléka a TV2, 33,5 százaléka az RTL Klub, 11,8 százaléka pedig az M1 műsorához kötődött. A szpot alapú támogatói üzenetek volumene és a műsoridőhöz viszonyított aránya a korábbi időszakhoz viszonyítva kissé visszaesett” – közölte az NMHH.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.