BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tovább nőtt a kkv-k forgalma

Tovább nőtt az előző évhez képest azon kis- és középvállalkozások (kkv) aránya, amelyek növekvő karácsonyi forgalomról számoltak be 2014-ben - közölte a Marketing Commando tanácsadó cég online kutatásának eredményét csütörtökön az MTI-vel.

Az 1500 megkérdezett vállalkozás 51 százalékának nőtt a bevétele, ami 5 százalékpontos növekedés az előző évhez képest, valamint a 2008-óta mért legmagasabb arány is.

A válaszadók mindössze 12 százalékának csökkent forgalma, 37 százaléka pedig nem tapasztalt változást az előző év karácsonyához képest.

A felmérés megállapította, hogy legjobb karácsonya az intenzív marketinget folytató kkv-knak volt, amelyek 73 százaléka jelzett nagyobb forgalmat.

A kutatásban résztvevő kkv-k ötöde kizárólag interneten, 41 százalék csak offline, 37 százalékuk mindkét csatornán egyaránt értékesít, utóbbi vállalkozásoknak karácsonyi forgalma nőtt a leginkább, 59 százalékuk nyilatkozott javulásról.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.