A Nestlé bevétele önmagában 0,6 százalékkal 91,6 milliárd frankra csökkent, így a nyereség növekedésében nagy szerepe volt, hogy a vállalat részben értékesítette a L''Oreal francia kozmetikai cégben birtokolt részesedését.
A nemzetközi devizák árfolyamváltozásától és a vállalati akvizíciók hatásától megtisztított korrigált eladási mutató 4,5 százalékkal nőtt 2014-ben. Ez megfelelt a piaci elemzők várakozásainak, de lassabb volt a Nestlé által remélt 5-6 százalékos növekedésnél.
2014 a második egymást követő év volt, amikor a Nestlének nem sikerült annyival növelnie eladásait, mint szerette volna, de a vállalat 2015-ben is az 5 százalékos növekedést tűzte ki célul.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.