BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Agrármarketing stratégiát dolgozott ki az Magyar Turizmus Zrt.

Új, hároméves agrármarketing stratégiát dolgozott ki a Magyar Turizmus (MT) Zrt. Agrármarketing Centrum; az ágazat szereplői együttműködésének erősítésére, marketingtevékenységének összehangolására, a stratégia társadalmi egyeztetése a keddi budapesti Agrármarketing Kódex konferenciával vette kezdetét.

Czerván György, a Földművelésügyi Minisztérium (FM) agrárgazdaságért felelős államtitkára a konferenciát megnyitó beszédében rámutatott: a kormány és a tárca célkitűzései között kiemelten szerepel a magyar minőségi, GMO-mentes élelmiszerek kínálatának, fogyasztói számának növelése. Ennek érdekében elengedhetetlennek nevezte a rendelkezésre álló eszközök összehangolását, hatékony használatát, a kódexről tartott első megbeszélés erre tesz kísérletet.

Ruszinkó Ádám, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) turizmusért felelős helyettes államtitkár elmondta: a tárca, mint a turizmus stratégiai irányítója 2014 augusztusától szorosabban együttműködik háttérintézményeivel, így az MT Zrt.-vel. A turisztikai marketing és az agrármarketing összehangolása, a hatékonyabb közösségi agrármarketing megteremtése ennek az együttműködésnek része, a program előrelépést hoz fontos termékek megismertetésében is. Az MT Zrt. koordinálásában megvalósuló egységes agármarketingről őszig tartó konzultáció indul valamennyi érintett bevonásával - közölte.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.