A januárban záródott pénzügyi évben a hongkongi tőzsdén jegyzett Prada értékesítésből származó árbevétele 3,5 milliárd euró volt. Ez egy százalék csökkenés 2013-hoz képest, amikor a bevétel 9 százalékkal, 2012-ben pedig még 29 százalékkal nőtt.
A rivális márkák eladásai is estek, így például a Gucci bevétele mintegy 2 százalékkal csökkent.
A Prada bevételét különösen az csökkentette, hogy 7 százalékkal estek eladásai legnagyobb piacán, Ázsiában, amit nem tudott ellensúlyozni, hogy Amerikában 7 százalékkal, a Közel-Keleten 9 százalékkal nőtt az értékesítése. Az európai eladásról csak annyit közölt a cég, hogy az szerényen csökkent.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.