Az eddigi gyakorlat az volt, hogy túl hamar és túl sok helyet adtunk el túl olcsón - fogalmazott Stefan Pichler, a légitársaság új vezérigazgatója a lapnak adott interjúban. De ezen most változtatni fogunk - tette hozzá.
A jegyárak általános megemelését nem tervezi a társaság új vezére, sőt, azok valamivel olcsóbbak is lesznek. A cél azonban az - mondta -, hogy az átlagos utasonkénti bevételt mintegy hét százalékkal emeljék az idén.
A légitársaság veszteségét a nem kifizetődő útvonalak törlésével, illetve az osztrák leányvállalat, a Niki kiszervezésével kívánja csökkenteni a cég új vezére. A jövő év őszétől növekszik majd a távoli desztinációkra, az Egyesült Államokba és a karibi térségbe repülő járatok száma, illetve - amennyiben a társaság szanálása meghozza a várt eredményt - Ázsiába is. A vezérigazgató nem zárta ki a cikkben a létszámcsökkentés lehetőségét sem.
Az Air Berlin tavaly augusztusban gyökeres szerkezetátalakítást jelentett be azzal a céllal, hogy “három éven belül fenntartható módon nyereségessé tegye a társaságot”. A légitársaság már évek óta veszteségesen működik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.