A nyertes közös ajánlattevők az UNITEF ’83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt., az UVATERV Út-, Vasúttervező Zrt. és a FŐMTERV Mérnöki Tervező Zrt. Az eredetileg becsült ellenérték 1 milliárd 340 millió forint volt, a nyertes ajánlatban viszont 1 milliárd 322,5 millió forint szerepelt.
Az M0-ás autóút ezen északi szakasza az M0 mostani végpontjától, a Megyeri hídtól indul egy 600 méteres felüljáróval. Ezután - egy 2 kilométeres alagutat követően - a Budakalászi úton egy csomópontba érkezik. Innen újra egy 3,2 kilométer hosszú alagutas szakasz következik, egészen a 10-es úti csomópontig.
A tervezés végső célja az építési engedély megszerzése, valamint az építési tenderdokumentáció elkészítése.
A három ajánlat közül a legolcsóbb nyert. Ajánlatot tett még - szintén közös ajánlattevőként - a SpeciálTerv Építőmérnöki Kft., a Fehérvári és Fekete Kft., valamit a RING Mérnöki Iroda Kft. A harmadik ajánlattevő az M0 Mérnök konzorcium volt. Ennek tagjai: a Transinvest-Budapest Kft., a DOPRAVOPROJEKT a.s., az MSc Kft., a Közlekedés Fővárosi Tervező Iroda Kft., valamint a Vibrocomp Kft.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.