Fél nap alatt 2,12 millió okostelefont adott el egy szerdai akció keretében a Xiaomi hét ázsiai országban. A kínai gyártócég nem egyszerűen olcsó, ugyanakkor megfelelő képességű készülékeinek, hanem különleges értékesítési koncepciójának is köszönheti, hogy a múlt év végén már az okosmobilszektor egyik legnagyobb szereplőjének számított.
A társaság az interneten keresztül forgalmazza eszközeit, emellett például hatalmas, több száz fős partikat szervez a rajongói számára, ami a közösségi médiában megjelenő posztoknak köszönhetően tovább növeli a cég és készülékei ismertségét.
A Xiaomi a múlt évben mintegy 60 millió okosmobilt tudott eladni, és bár a nagy piackutatók eltérő adatokat közöltek, az egyértelmű, hogy ezzel az adattal az öt legnagyobb gyártócég közé került. Ráadásul messze a legnagyobb növekedést produkálta a meghatározó piaci szereplők között.
A társaság robbanásszerű fejlődése elsődlegesen a kínai forgalomnak volt köszönhető, ugyanis a távol-keleti országban 2014-ben már a legtöbb mobilt értékesítő gyártónak számított. Az idén további gyors fejlődést prognosztizál a vállalat, amely már 100 millió darab okostelefon eladását tervezi.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.