Némi pluszpénzért a fapadosok utasai is úgy érezhetik majd, mintha rendes repülőn utaznának. A Wizz Air új kategóriát vezet be: az eddig árult (mostantól „alap viteldíjn"-ak hívott) jegyek mellett a maximum 32 kilós feladott poggyászt, nagyméretű kézipoggyászt, a repülőtéri utasfelvételt, az ülőhelyválasztást, az elsőbbségi beszállást és az időpontváltoztatást lehetővé tevő WIZZ Flex szolgáltatást tartalmazó csomagot is kínálnak.
A csomagár kedvezőbb lesz, mintha ezeket a szolgáltatásokat az alapjegyhez vásárolná külön-külön az utas. (Az új ajánlat bevezetésével egyidejűleg a WIZZ Premium és WIZZ Premium Plus termékek értékesítését felfüggesztette a cég).
Abrán György, a Wizz Air kereskedelmi igazgatójának elmondása szerint az utasok igénylik a kiegészítő szolgáltatásokat és a rugalmasságot. A fapadosok egymás után jönnek elő a kényelmi szolgáltatásokkal, a Ryanair februártól vezette be az ültetést, a Wizz ezt májustól tette lehetővé.
Az immáron a londoni tőzsdén jegyzett cég Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága, 59 darab Airbus A320 típusú repülőgépből álló flottát üzemeltet, több mint 380 útvonalat kínál 21 bázisról, 112 desztinációra, 38 országban. A Wizz Airnél megközelítőleg 2200-an dolgoznak, a 2015 március 31-én záruló pénzügyi évben 16,5 millió utas választotta a légitársaságot.