A március 31-én zárult üzleti évben 1,3 százalékkal bővült a Dreher Sörgyárak forgalma az előző évhez képest. Ugyanebben az időszakban az értékesítés is közel 1,5 százalékkal megugrott. A sörgyártó az előző üzleti évben összesen 2,2 millió hektoliter sört értékesített Magyarországon. A magyar fogyasztók átlagosan 61 liter sört ittak meg az elmúlt évben, ezzel a nemzetközi piacon a középmezőnybe tartozunk. A társaság a tavalyi pénzügyi évben 2 milliárd forintot költött fejlesztésekre és olyan beruházásokra, amelyek a hatékony működést segítik. A cég az elmúlt évek csökkenő keresletét termékfejlesztésekkel, innovációval kompenzálta, így tudott a válságos időszakban is növekedni. A prémium és a gazdaságos szegmensben megfigyelhető bővülés mellett ismert például a radlerek előretörése, de gyorsan népszerűvé váltak az ízesített sörök is. A nemzetközi trendeknek megfelelően a társaság bővítette különleges ízesítésű alkoholmentes portfólióját, és májustól egy új kategóriában, a ciderek (almabor) piacán is megjelennek.
A Dreher anyavállalata, a SABMiller a márciusban zárult üzleti évében 26,29 milliárd dolláros bevételt ért el, ez két százalékkal maradt el az egy évvel korábbitól. A társaság EBITDA eredménye 6,34 milliárd dollár volt, ami egy százalékos visszaesést jelentett éves összevetésben. A cég nettó eredménye 3 milliárd dollár volt a 2014/2015-ös üzleti évben, ez minimális visszaesést jelentett az egy évvel korábbihoz viszonyítva. A csökkenést az erős dollár hatásával magyarázta a társaság. A latin-amerikai térségben 7, míg Afrikában 9 százalékkal tudta növelni bevételét a világ második legnagyobb sörgyártója. Ez azért fontos a cég számára, mert a két régió adja a forgalom mintegy 60 százalékát. Ugyanakkor Észak-Amerikában és Kínában gyengülést tapasztaltak a legutóbbi üzleti évben, igaz a kínai piac az utolsó negyedévben növekedésnek indult. A vállalat tervei között további fejlesztések szerepelnek és 2018-ra 500 millió dollárral szeretné csökkenteni a költségeit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.