Hozzátette: az idén 25 éves cég stabilan nyereséges, 2013-hoz képest 40 százalékkal, csaknem 700 millió forintra tudta növelni adózás előtti eredményét tavaly.
Az exportértékesítés adta a forgalom negyedét, mintegy 3 milliárd forintot, a legfontosabb exportpiacok között Romániát, Csehországot és Szlovákiát emelte ki. Közölte: az 1000 termékből álló kínálatuk több mint negyedével, 300 új termékkel léptek piacra tavaly.
Az üzletfejlesztés idén több irányban folytatódik, 150-200 új terméket terveznek bevezetni, és az amerikai PPG Industries leányvállalataként a Trilak felel a nemzetközi vállalatcsoport dél-európai exportjáért mint régióközpont - mondta.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.