A fogyasztók nem juthatnak hozzá a más üzletekben elérhető kedvezményekhez, emiatt a gyógyszertárak forgalmat veszítenek, ami rontja működési feltételeiket, ezért a Hálózati Gyógyszertárak Szövetsége (HGYSZ) a jelenleginél rugalmasabb és megengedőbb marketingszabályozást javasol.
Szeretnék elérni például, hogy a patikák más kereskedelmi egységekhez hasonlóan nyújthassanak törzsvásárlói kedvezményeket, és a többi között javasolják, hogy a vásárlástól függetlenül lehessen kis értékű, gyógyszertárban forgalmazható és nem forgalmazható termékeket ajándékozni a betegeknek csakúgy, mint kozmetikumok mellé termékmintákat adni. Gyógyvizek és gluténmentes élelmiszerek esetén kóstolókat is tartanának.
A szövetség javasolja, hogy a társadalombiztosítási támogatással rendelhető gyógyszerek, gyógyászati segédeszközök és tápszerek esetén engedélyezzék a nyomdai vagy elektronikus úton előállított egészségügyi felvilágosító, tájékoztató, egészséges életmóddal, prevencióval, betegségek kezelésével kapcsolatos, gyógyszerészi gondozást támogató könyvek, kiadványok és brosúrák ajándékozását. A támogatással nem rendelhető termékek esetén gyakorlatilag azt szeretnék elérni, hogy minden olyan eszközt használhassanak, amelyet bármely más üzlet is alkalmazhat.
A szövetség szerint fontos volna, hogy a gyógyszertárakat csak az általuk szervezett és végzett jogsértő marketingtevékenység miatt szankcionálhassák, más cégekért ne.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.