A délelőtti csúcs idején London 428 pontjáról jeleztek torlódást, ami a kétszerese a múlt hét csütörtökinek. Az egy hónappal ezelőtti metrósztrájk idején a mostaninál is rosszabb volt a helyzet, 1445 helyen, összességében 1224 kilométeren alakult ki dugó, de akkor még tartott a tanév, most pedig már sokan szabadságon vannak.
A londoni közlekedési vállalat szerint a délelőtti és a délutáni csúcsidőben 8200 busz szállítja az utasokat a csütörtöki sztrájk idején, 250 buszt kifejezetten a munkabeszüntetés miatt kértek kölcsön szerte az országból, és a híres régi Routemaster-buszokból is szolgálatba állítottak többet. A buszvezetőknél azonban a szokásostól eltérően nem lehet jegyet váltani készpénzért, az utasoknak elektronikus közlekedési kártyájukat vagy érintőkártyát kell használniuk.
Voltak olyanok, akik városnéző buszokat intettek le, hogy eljussanak úti céljukhoz, sokan pedig a vízi közlekedést választották. A londoni közösségi kerékpárrendszert extra biciklikkel bővítették. A vasútállomásokon is nagy volt a zsúfoltság.
A londoni metró 11 vonalon napi csaknem négymillió utast szállít, a tömegközlekedés igen drága, a havi bérlet 123 font (54 500 forint). Szerda este mind a 270 állomáson, mintegy 400 kilométeren állt le a forgalom, mert a metró dolgozóit képviselő négy szakszervezet és a közlekedési vállalat nem tudnak megegyezni a szeptember 12-től tervezett hétvégi éjszakai működésről. A személyzet a munka és a magánélet közötti egyensúlyt félti, a munkáltató viszont azt hangoztatja, nagyvonalú ajánlatot tett, és kész 200 font (88 ezer forint) pótlékot fizetni a metróvezetőknek az éjszakai műszakért. Az állomáson dolgozóknak 500 fontos bónuszt kínál. A cég senkit sem akar kötelezni az éjszakai munkára.
A sztrájk napi 300 millió fontos veszteséget okoz, és mivel egyelőre nincs megegyezés, újabb munkabeszüntetésre lehet számítani. A szakszervezetek máris kilátásba helyezték a következőt, amely már kétnapos lenne.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.