A világ legnagyobb óragyártója közölte, hogy bevétele az első félévben 3,6 százalékkal 4,25 milliárd frankra nőtt, nettó nyeresége azonban az árfolyamhatások miatt 19 százalékkal 548 millió frankra csökkent.
A jelenlegi árfolyamkörnyezetben a Swatch nem számíthat többre egy számjegyű növekedésnél - mondta Nick Hayek vezérigazgató a Wall Street Journal-nak nyilatkozva.
A Swatch terméklistája a műanyag tucatárutól olyan presztízsmárkákig terjed mint a Blancpain, az Omega és a Glashütte.
Hayek elmondta, hogy a Swatch újabb fejlesztésekkel készül megjelenni az okosórák piacán, de nem áll szándékában mindentudó órákat gyártani, "amelyek annyit fogyasztanak, hogy 24 órát sem bírnak ki feltöltés nélkül", és a cég mindenképp távol tartja magát az egészségügy területétől.
"A multifunkcionális órák piaca egyelőre csak az elemzők és az újságírók fejében létezik" - mondta Hayek. Hozzáfűzte: főleg Amerikában hiszik, hogy az emberek csak funkciói miatt vesznek meg egy órát, igazából a vásárlókat érzelmi tényezők irányítják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.