Modelltől és felszereléstől függően akár 200 kilóval, de minimum 120 kilogrammal kevesebbet nyom a mérlegen az új generációs Opel Astra elődjénél, ami elsősorban annak köszönhető, hogy magasabb a nagy- és ultranagy szilárdságú acélok részaránya: a nyers karosszéria tömege például 357-ről 280 kilogrammra mérséklődött. Az Opel ezzel búcsút intett az Astra J egyik rákfenéjének, de természetesen minden szempontból számottevő fejlődésről van szó. Noha a hosszúság öt, a tengelytáv pedig két centiméterrel csökkent, az Opel nagyobb helykínálatot ígér, s azon túlmenően, hogy a lábtér 2,5 centivel gyarapodott, elöl nagyobb vállszélességgel rendelkezik az autó.
Az Astra K kényelmi és műszaki színvonalára se lehet panaszunk, itt van például a fűthető-hűthető, masszázsfunkcióval és állítható oldaltámaszokkal rendelkező komfortülés, no meg a számos vezetéstámogató rendszer. A motorpaletta is tartogat újdonságot, például a szentgotthárdi gyártású, 1,0 literes, háromhengeres, benzines turbómotor itt is elérhető lesz, méghozzá 105 lóerővel. A magyar piacon az 1,4-es, 100 lóerős szívómotor lesz a belépő.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.