Az európai átlagnál Magyarországon 10 százalékponttal nagyobb azok aránya, akik bíznak a reklámokban, ugyanakkor túlnyomórészt továbbra is a barátok és rokonok ajánlása a leghitelesebb reklám – derül ki a Nielsen legfrissebb felméréséből.
A magyar vásárlók 68 százaléka a vállalatok, márkák saját weboldalaiban bízik, 62 százalékuk más fogyasztók online posztjaira támaszkodik, valamint 56 százalék azok aránya, akik valamely médiumban olvasott vagy hallott szerkesztőségi véleményt tartanak hitelesnek. A magyar válaszadók 54 százaléka a márka által szponzorált reklámokban, 55 százalékuk a megrendelt e-mailben bízik, és csupán a megkérdezettek 47 százaléka véli úgy, hogy az online keresőkben, illetve a termék tévéműsorban való megjelenítése hiteles.
A felmérés rámutatott arra is, hogy az online formátumok terjedése nem rombolja a hagyományos csatornák iránti bizalmat, a tévé, az újságok és a magazinok továbbra is a fogyasztók többsége által hitelesnek tekintett reklámhordozók. Világszerte a válaszadók 63 százaléka nézi bizalommal a tévéreklámokat, 60 százalék tartja megbízhatónak az újságokat és 58 százalékuk a magazinok hirdetését, ami csupán 2 százalékkal alacsonyabb, mint két évvel ezelőtt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.