A Világgazdaságot is kiadó cégcsoport összevonja és új irányítás alá helyezi az értékesítés és marketing, valamint a humánerőforrás és public relations egységeit, illetve külön divíziót hoz létre a társaság megyei portfóliójának.
Szeptembertől a Mediaworks vezetése értékesítési és marketingigazgatónak Door Tamást, humánerőforrás és PR-igazgatónak Kálmán Erikát, míg a megyei napilapok üzletágigazgatójának Póré Lászlót nevezte ki (a csoporthoz tartozó országos napilapok üzletágát továbbra is Hanák Tamás vezeti). Póré László a napilapüzletágon belül eddig is a megyei lapokkal foglalkozott, Kálmán Erika pedig a Mediaworks igazgatóságának a tagja. Új szakemberként csatlakozik a Mediaworks menedzsmentjéhez Door Tamás, aki a Juventus Rádió vezérigazgatója volt, korábban pedig dolgozott az InfoRádiónál is.
Rónai Balázs, a Mediaworks vezérigazgatója elmondta: a változásoktól gyorsabb és rugalmasabb folyamatokat vár, az egyes funkciók összevonása elősegíti az érintett szervezeti egységek egymást támogató, szorosabb együttműködését, az értékesítés kiemelt szerepének biztosítását. A megyei napilapok önálló divízióba történő szervezésére azért van szükség, mert a regionális portfólió fejlesztése kiemelt feladat a kiadó üzleti stratégiájában.
A Mediaworks Hungary Zrt. több mint 15 milliárdos tervezett éves forgalmával, közel 700 munkavállalójával és hatvan médiamárkával, köztük a Népszabadsággal, a Nemzeti Sporttal, a Világgazdasággal, nyolc regionális napilappal, női- és gasztromagazin-portfólióval, digitális médiatermékekkel Magyarország meghatározó lapkiadó csoportja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.