Csökkentette idei bevételi és profit-előrejelzését a Hugo Boss. A német divatcég harmadik negyedéves eredményei rosszabbul alakultak a vártnál, amit a divatóriás a kínai és az amerikai piac lassulásával magyaráz: a vevők az olcsóbb divatcikkeket keresik. A bevétel egy százalékkal csökkent, az EBITDA (kamatfizetés, adózás és értékcsökkentési leírás előtti üzemi eredmény) pedig 8 százalékkal 168 millió euróra esett vissza. A cég részvényeinek árfolyama 2011 óta nem látott zuhanásba fogott a frankfurti tőzsdén, s voltak pillanatok, amikor 9,4 százalékot veszítettek értékükből.
Nem a Hugo Boss az egyetlen vállalat, amely küzd a lassuló piaccal. Az angol Burberry ugyancsak a napokban jelentette be, hogy kisebb lesz a profitja, de a francia LVMH, a Louis Vuittont forgalmazó óriás is óvatosabb lett várakozásaiban. A legújabb trendek afelé mutatnak, hogy a vállalatok mind nagyobb hangsúlyt fektetnek az online kereskedelemre. Egyes várakozások szerint a luxuscikkek kereskedelme az online felületen kétszer olyan gyorsan tud növekedni, mint a hagyományos eladások.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.