A közlemény idézi Borhi János ügyvezetőt, aki elmondta: az éves árbevétel 60-70 százaléka az év végi ünnepek előtt realizálódik. A cég várakozása szerint az idén az előző évhez képest 8 százalékkal nőhet a karácsonyi forgalom, az online felületeken pedig 230 százalékos fejlődés tapasztalható.
Az idén 20 éves, magyar tulajdonú Formatex Kft. a magyarországi játékpiac harmadik legnagyobb szereplője. A 8 üzlettel rendelkező cég a 35-40 milliárdosra becsült magyarországi játékpiacon bevétele alapján nagyjából 10 százalékos részesedéssel rendelkezik. A társaság 2012-ben megvásárolta a Játéksziget bolthálózatot. A vállalat az elmúlt két évtized alatt 2 főről 108-ra növelte munkatársainak számát.
A Formatexet a Tesco nemcsak magyarországi, hanem közép-európai központi játékbeszállítójának is választotta, így a cseh, a szlovák és a lengyel Tesco-hálózatot is ellátják. Mivel a lengyel játékpiac az elmúlt években 10 százalék fölötti növekedést mutatott fel, míg a magyar piacon ez az érték egyszámjegyű maradt, ezért a Formatex úgy döntött, hogy Lengyelországba nemcsak a Tescón, hanem más bolthálózatokon keresztül is értékesít. A cég árbevételének 22 százalékát a külföldi piacokról tervezi elérni - közölte a Formatex.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.