A műfajban kifejezetten jó eredmény született az Arte Galéria decemberi 12-i fotóárverésén, hiszen a tételek 55 százaléka elkelt, ám az árszint még mindig nagyon alacsony. Marsó Diana, az Arte tulajdonosa gyakran dolgoz fel hagyatékokat, így kerültek be hozzá egy 1875-ben született amatőr fotós képeinek üvegnegatívjai is. Előhívás után derült ki, hogy a negatívok kordokumentumnak is beillő Budapest-fotókat tartalmaznak Ezekhez társultak Lugosi Lugo László képzőművészportréi, a nyolcvanas évek Budapestjét megidéző fényképei, más kortárs fotósok anyaga, majd egy fotóérem-gyűjtemény. Az érmeket fotósegyesületek, szervezetek, fotóklubok adták ki. Budapesten az első magyar Photo Clubot 1899-ben alapították, 1903-as érmük ára 8,5 ezerről 30 ezerre nőtt.
Általában is az érmekre, díjakra, plakettekre volt kereslet, de a kisplasztikák is népszerűek voltak, Borsos Miklós rézdomborítása Szőlőben címmel 40 ezres kezdés után 150 ezer forintért kelt el.
A hagyományos fotótételek gyengébben szerepeltek. Lugosi Lugo László festőportréira volt vevő, igaz, 6 ezer forintos induló áron. A magyar fociválogatottat 1941 márciusában megörökítő fénykép árát
5 ezerről 12 ezer forintra verték fel. Müller László üvegnegatívjai közül 13-13 ezer forintért a családi képekre volt licitáló, a Budapestet ábrázolók visszamaradtak. Korab Balthazar Koráb Boldizsárként született, Amerikában lett építész, ott a háború utáni épületfotózás megteremtői közt tartják számon. Öt képe közül az 1960-as chicagói vintage fotó lett a legdrágább, de 36 ezer forintos ára valószínűleg köszönő viszonyban sincs az amerikaiakkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.