Teljesen új alumínium térvázat fejlesztnek a Rolls-Royce-nál, és a Cullinan nevű szabadidő-autóban alkalmazzák először. A járművet két év múlva dobják a piacra, de nem állnak itt meg, hiszen erre az új, rugalmasan alakítható alapra építik fel a márka soron következő személyautóit is. Különösen a 2003-ban bemutatott Phantom típusnál érik már a generációváltás. Igazán nagy változást a Ghost/Wraith/Dawn modellsorozatnál hoz majd az új térváz, hiszen az jelenleg jórészt olyan acélkarosszériával készül, amely az előző BMW 7-es generáció padlólemezére épül.
A motorkínálat annyit változik, hogy a jövőben az összes Rolls-Royce motorterébe a két turbós, 6,75 literes V12-es kerül, és a BMW segítségével hálózatról tölthető hibrid hajtást is kínálnak. Nem mintha a tulajdonosok nem engedhetnék meg magukat a benzinszámlát, csak manapság már társadalmi elvárás a környezetvédelem, és amíg akkumulátorokkal nem tudnak megfelelő hatótávolságot biztosítani az ügyfeleknek, ez marad az egyedüli megoldás.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.