A németországi okostelefon-tulajdonosok naponta átlagosan 2,5 órát töltenek készülékük használatával. A légi utasok többségének legalább egy elektronikus eszköz lapul a zsebében utazás közben. E két trendre reagálva a Lufthansa digitalizálja a fedélzeten elérhető újságok és magazinok tartalmát.
Az olvasnivalók szélesebb körét többféle műfajban és nyelven biztosító digitális technika alkalmazásának környezetvédelmi előnyei is vannak. Az e-újságok kevésbé terhelik a környezetet, mivel készítésükhöz nincs szükség papírra, tintára, és terjesztést sem igényelnek. Járulékos előnyük, hogy kevesebb a repülőgépen szállítandó nyomtatott anyag miatt az összsúly, és ezen keresztül az üzemanyag-fogyasztás is csökken.
Az új e-újságok január 21-én, csütörtökön jelennek meg a Lufthansa járatainak fedélzetén. Ettől a naptól kezdve az utasok már az indulás előtt három nappal bejelentkezhetnek nevükkel, foglalási kódjukkal vagy jegyük számával az lh.com/eJournals webhelyre, és letölthetnek két tetszés szerint kiválasztott e-újságot mobil eszközükre. (Azok az utasok, akik indulás előtt e-mailben kapnak értesítést járatuk adatairól, már január eleje óta igénybe vehetik ezt a szolgáltatást.)
A Lufthansa tervei szerint márciustól az utasok fedélzeti osztálytól és a törzsutas-programban elért szintjüktől függően eltérő számú e-újságot tölthetnek le. Felár ellenében további digitális újságokhoz és magazinokhoz is hozzáférhetnek.
A PDF-formátumban letöltött e-újságok természetesen az utazást követően is tovább olvashatók. A Lufthansa ezután is biztosít majd nyomtatott újságokat és magazinokat a várókban, az első és az üzleti osztályon, valamint a berlini, a düsseldorfi, a hamburgi, a stuttgarti, a frankfurti és a müncheni repülőtéren.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.