Az Avista nevű kupéval fedezi fel sportos múltját a Buick, egészen pontosan a 80-as évek biturbó korszakát. A nyolcvanas években a biturbó V6-os volt a Buick nagy teljesítményű autóinak a lelke, a csúcsot a csak fekete színben kapható GNX jelentette, de az FBI is előszeretettel vásárolt a korabeli autóknál gyorsabb kupékból. Ezt a korszakot idézi meg az Avista nevű tanulmány, egy biturbó V6-ossal szerelt Camaro – persze ezt így nem írják le, de a 2812 mm-es tengelytávolság pontosan akkora, mint az új Chevrolet Camaróé, szóval nem nagyon nyúltak az Alpha padlólemezhez. A Buick formatervezői megszabadultak a B oszloptól, az összes oldalablakot le lehet engedni, és nem lépcsős hátú a befejezés, a tetővonal majdnem az autó végéig ível. A kerékjáratokat 20 colos felnik töltik meg.
A motorról mindössze annyit mondanak, hogy az egy új fejlesztésű 3,0 literes lökettérfogatú V6-os biturbó 400 lóerővel, amelynél motorleállító és hengerlekapcsolás segíti a takarékoskodást, a váltó nyolcfokozatú, automatikus. Elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás is van a fedélzeten, hogy élvezetes legyen az Avista vezetése.
Könnyen lehet, hogy a Buick és az Opel márkák párhuzamának köszönhetően az Avista szériaváltozatából lesz a hűtőrács és a márkajelzés cseréjével az új Opel Monza, amely a decemberben bemutatkozó Insignia mellett koronázhatná meg a német márka kínálatát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.