A televíziós, szélessávú internet-, vezetékes telefon-, valamint mobilszolgáltatásokat nyújtó társaság 2015-ben több mint 15 milliárd forintot fordított hálózatának fejlesztésére, ennek eredményeként 60 ezer új háztartásra terjesztette ki szolgáltatásait.
A tavalyi árbevétel konkrét összegét nem közölte a társaság. A nyilvánosan elérhető adatok szerint 2014-ben 58,89 milliárd forint árbevételt ért el a UPC, 1,6 százalékkal többet, mint az előző évben, a 2013. évi 14,33 milliárd forintos vesztesége pedig csaknem felére, 8,06 milliárd forintra csökkent 2014-ben. A közlemény szerint a magyar digitális kábeltévé piacon a UPC 27 százalékos részesedéssel piacvezető.
A UPC kábelhálózata országszerte több mint 300 településen érhető el. A vezetékes szolgáltatások mellett a cég az előfizetői számára ingyenes Wi-Fi hálózatot is működtet, amelyhez több mint 400 ezer hozzáférési ponton csatlakozhatnak. A társaság tavaly mobilszolgáltatást is indított.
Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója a közleményben úgy fogalmazott: "korlátlan adatforgalmat kínáló mobil ajánlatainkkal mostanra országos szintű integrált infokommunikációs szolgáltatóvá váltunk." A UPC a Liberty Global leányvállalata, Magyarországon 1998 óta van jelen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.