BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Sportolók helyett inkább celebekre épít a Puma

A gyenge eurónak és a Rihanna nevével fémjelzett új kollekciónak köszönhetően 14 százalékos forgalombővülést ért el tavaly a Puma, amely az énekesnő után most újabb celebet, a Kardashian nővérek féltestvérét, a tévés műsorvezetőként dolgozó Kylie Jennert is szerződtette, megalapozva ezzel idei amerikai bevételi terveit.

A német sportszergyártó erős negyedik negyedév után végül 3,4 milliárd eurós forgalommal zárta a 2015-öt, főképp 22,5 százalékkal megugró amerikai étékesítéseinek köszönhetően. A magas bevétel nem hozott ezúttal kiemelkedő profitot, sőt az tavalyi adózott eredmény szerény 37 millió euróra csökkent az előző évi 64 millióról.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.