Komoly átszervezést hajtottak végre a piacvezető hazai közösségi vásárlói szolgáltatást, a Bónusz Brigádot működtető Skoopy Kft.-nél. A társaság operatív irányítását tegnaptól Donáth Fruzsina vette át. A cég két alapítója, Heller Gábor és Kaprinay Zoltán is marad a társaságnál, előbbi kreatív, utóbbi pedig stratégiai igazgatóként folytatja.
„A váltást az indokolta, hogy több új projekt is szerepel az elképzeléseink között, a napi operatív ügyek mellett ezekre nem jutna elegendő idő” – mondta el a Világgazdaság érdeklődésére Kaprinay Zoltán, a Skoopy Kft. társalapítója. Az új kezdeményezések között lesz olyan, amely várhatóan már az idén elindul, illetve olyan is, amelynek fejlesztését ősszel kezdik meg. A projektekről részleteket egyelőre nem közöltek, Kaprinay Zoltán annyit jelzett, hogy ezek is szorosan kapcsolódnak az internethez, bár nem feltétlenül lesz mindegyik e-kereskedelmi vonatkozású. A Bónusz Brigád a múlt évben 3,6 milliárd forintos forgalmat bonyolított le, ez közel egymilliárdos növekedést jelentett 2014-hez képest.
A Skoopy Kft. új operatív vezetője, Donáth Fruzsina négy évig irányította a Mall.hu-t, vezetése alatt a korábban évi másfél milliárd forintos forgalom csaknem tízszeresére növekedett. Az új menedzser irányítja majd a társaság tavaly év végén indított szolgáltatását, a Gooodot is. A kezdeményezés révén baráti társaságok, munkahelyi csoportok, családok gyűjthetnek pénzt meglepetésekre, de fordítva is működik a dolog. Vagyis a felhasználók maguk is indíthatnak gyűjtést ismerőseik körében arra, amit szeretnének megkapni születésnapjukra vagy éppen karácsonyra. A megoldáson keresztül egyelőre néhány partner kínálatából lehet ajándékokat választani, de Kaprinay Zoltán közlése szerint komoly az érdeklődés a piacon a lehetőség iránt. Már Szlovákiából is jelentkeztek potenciális partnerek. Annak érdekében, hogy kihasználják a szolgáltatásban rejlő lehetőségeket, már keresik azt a menedzsert, aki kimondottan a Goood további fejlesztésével foglalkozik majd. A szolgáltatás üzleti modellje részben az összegyűjtött összeg bankszámlára utalása után fizetendő kezelési díjra, valamint a partnerek felé közvetített forgalom utáni jutalékra épül. A kezelési díj az átküldött összeg 4 százaléka (plusz áfa), míg a partnerekkel külön megállapodást kötnek a jutalék nagyságáról.
A 2010-ben alapított Bónusz Brigád a magyar e-kereskedelmi piac meghatározó szereplője, a GKI Digital 2015-ben készült, a tíz legnagyobb forgalmú hazai webáruházat bemutató felmérése szerint az öt évnél fiatalabb online üzletek között a második, a magyar tulajdonosú webshopok között a harmadik, míg az öt éve létező márkák között az első lett az árbevétel alapján. A folyamatosan fejlődő vállalat hamarosan új irodába költözik, április 4-étől a RiverLoft Irodaházban folytatják a munkát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.