A főpolgármester hangsúlyozta: Magyarország gazdasági össztermékének 8,8 százaléka származott a turizmusból 2013-ban, a cél pedig az, hogy - a szomszédos országok mintájára - ez az arány 12-15 százalékra emelkedjen, amihez egységes turizmusstratégiára van szükség.
Szalay-Bobrovniczky Alexandra főpolgármester-helyettes kifejtette, hogy Budapestnek nemzetközileg is jól artikulálható és hiteles márkastratégiára van szüksége, amelynek része egy jól felismerhető új logó is. A klasszikus elemeket megjelenítő, két oroszlánt, a város címerét és a szent koronát ábrázoló logó tervezésekor a hagyományok mellett a modernitás is szempont volt - fejtette ki. A főpolgármester-helyettes bejelentette azt is, hogy Budapest új szlogenje: "A város, amely egyesít".
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.