Száz magyar kis- és közepes vállalkozás (kkv) 97 százaléka már legalább egy kommunikációs krízishelyzetet megélt az elmúlt öt évben, és minden ötödik számít arra, hogy nagy valószínűséggel újabb válságszituációval kell megküzdenie a következő években – derült ki a MatrixPR felméréséből, amely prosperáló, legalább öt lezárt üzleti évvel bíró cégek vezetőit, döntéshozóit faggatta arról, hogy milyen válságkommunikációs kihívásokkal szembesültek.
A válaszadók 96 százalékának legalább egyszer ügyfélreklamáció okozott kommunikációs nehézséget, míg 68 százalékuk a szabályok be nem tartásából, emberi mulasztásból fakadó válsághelyzetet volt kénytelen átélni. Műszaki, technológiai hibával és jogi ügyekből, perekből adódó kommunikációs problémákkal is minden második cég szembesült.
Ennek ellenére a kríziskommunikációs tervvel rendelkező vállalatok száma nem éri el a 20 százalékot. Míg a lehetséges kommunikációs krízishelyzetek a vezetői értekezletek visszatérő témái a cégek negyedénél, a válságkommunikációs tréningek kevéssé beágyazottak a magyar cégkultúrába. Általános médiatréningre csak minden nyolcadik cégnél kerül sor, szimulációs tréningekre mint felkészülési lehetőségre még kevesebb, csak minden tizenegyedik cég gondol.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.