A cégnek április elejéig lett volna lehetősége arra, hogy az általa vállalt 25 midibusz első öt darabjával megkezdje a szolgáltatást a budai Várban. Később pedig meghatározott ütemben kellett volna szállítani a Rába S91-es Euro 6-os motorral felszerelt buszokat. Miután az Orageways a szerződéses kötelezettségének nem tett eleget, ezért a BKK elállt a szerződéstől. Korábban a családi vállalkozásként ismert Orangeways tulajdonos vezetője, Kovács Miklós a Rába Nyrt.-t hibáztatta a gyártás elmaradásáért, miközben a gyár finanszírozási feltételek teljesülésére várt. Később az Orangeways egy török márkával szerette volna kiváltani a Rába buszokat, de ezt a jelek szerint nem sikerült elérnie.
A határidő lejártával most a BKK Zrt. vezérigazgatóján a sor, hogy gondoskodjon a kieső szolgáltatás megfelelő színvonalú pótlásáról. Az alternatívák vizsgálata még folyamatban van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.