Sajátos magyarázatot adott a Coca-Cola az első negyedév vártnál szerényebb forgalmi adataira. A világ vezető üdítőital-gyártója első körben a szökőnappal indokolta a bevételeiben megmutatkozó 430 millió dolláros kiesést, de általában is panaszkodott a fogyasztók lelkesedésének csökkenésére. Igaz, a 4 százalékkal karcsúbb negyedéves bevétel az egyszeri tényezőktől megtisztítottan már
2 százalékos bővülést mutat, ahogy az egy részvényre eső eredmény (EPS) egycentes csökkenése kiigazítottan már 11 centes – 29 százalékos – bővülést takar. A cég által tavaly végrehajtott optikai tuning, azaz a palackok és dobozok méretének csökkentésével meglépett bújtatott áremelés hatása még tart ugyan, de hamarosan új ötletekkel is elő kell majd állnia a menedzsmentnek, hogy meggyőzze a befektetőket. A fogyasztás immár egy éve tartó csökkenése mellett valós mentség a vállalat gazdálkodása számára még mindig túl erősnek bizonyuló dollár. Muhtar Kent elnök vezérigazgató közleményében 4-5 százalékos kiigazított profitnövekedést jelzett előre az üzleti évre.
Unió is elismert, és a héten Global Brand Excellence díjjal tüntették ki.
Unió is elismert, és a héten Global Brand Excellence díjjal tüntették ki. -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.