BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Szökőnapon csúszott el a Coca-Cola

Sajátos magyarázatot adott a Coca-Cola az első negyedév vártnál szerényebb forgalmi adataira. A világ vezető üdítőital-gyártója első körben a szökőnappal indokolta a bevételeiben megmutatkozó 430 millió dolláros kiesést, de általában is panaszkodott a fogyasztók lelkesedésének csökkenésére. Igaz, a 4 százalékkal karcsúbb negyedéves bevétel az egyszeri tényezőktől megtisztítottan már

2 százalékos bővülést mutat, ahogy az egy részvényre eső eredmény (EPS) egycentes csökkenése kiigazítottan már 11 centes – 29 százalékos – bővülést takar. A cég által tavaly végrehajtott optikai tuning, azaz a palackok és dobozok méretének csökkentésével meglépett bújtatott áremelés hatása még tart ugyan, de hamarosan új ötletekkel is elő kell majd állnia a menedzsmentnek, hogy meggyőzze a befektetőket. A fogyasztás immár egy éve tartó csökkenése mellett valós mentség a vállalat gazdálkodása számára még mindig túl erősnek bizonyuló dollár. Muhtar Kent elnök vezérigazgató közleményében 4-5 százalékos kiigazított profitnövekedést jelzett előre az üzleti évre.

Fenntartható üdítő

A Coca-Cola HBC-csoport második alkalommal került a világ vezető vállalatait rangsoroló Dow Jones Fenntarthatósági Index élére. A vállalat éves jelentésében is említést tesz a csoport hazai leányvállalatának az aktív életmódot támogató programjáról, a Coca-Cola Testébresztőről, amelyet nemrég az Európai

Unió is elismert, és a héten Global Brand Excellence díjjal tüntették ki.

Unió is elismert, és a héten Global Brand Excellence díjjal tüntették ki. -->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.