BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Triplázta bevételét a Jófogás

Nyitás a fiatalok felé, közösségi funkció beépítése, illetve a mobil eszközről történő használatot támogató reszponzív oldal – a többi között ezekkel az újításokkal készült erre az évre a Jófogás.

A múlt évben háromszorosára nőtt a Jófogás árbevétele, megközelítve a kétmillió eurót – mondta el érdeklődésünkre Palocsay Géza, az apróhirdetési oldalt működtető Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. A cégnél idén is a forgalom jelentős mértékű bővítése a cél, ennek érdekében több fejlesztést terveznek, illetve további akvizíciókat sem lehet kizárni. A Jófogásnál idén is fontos cél az ingatlanszegmensben való jelenlét erősítése, erre egy külön mobil alkalmazást is készíttettek, amelyet március közepe óta érhetnek el az androidos felhasználók.

„Az idén további fontos cél, hogy nyissunk a fiatalok felé, ezt szolgálja a mobilos megjelenésünk erősítése. Március végétől már reszponzív a Jófogás oldala, vagyis érzékeli, ha mobil eszközről érkezik a látogató, és ennek megfelelően változik a képernyőméret. Tavaly január óta négyszeresére, mintegy 400 ezerre nőtt a Jófogás Android alkalmazását aktívan használók száma, a látogatások több mint fele pedig mobil eszközről történik” – jelezte a Schibsted ügyvezetője.

Az eladói hatékonyság és a vásárlói bizalom erősítése érdekében a fizetési módok körének további bővítése is szerepel a cég terveiben. „A bankkártyás és az SMS-ben történő fizetés mellett már a Barion tárca is használható a kiemelések vásárlásánál, de szeretnénk még az idén megoldani, hogy közvetlenül egymásnak is fizethessenek ezzel a megoldással az eladók és a vásárlók, és készpénz használata nélkül bonyolíthassák le biztonságosabban az adásvételeket egymás között” – közölte Palocsay Géza. Emellett lehetőséget biztosítottak a felhasználóknak arra, hogy kövessék egymást, mint a közösségi oldalakon. A „Follow” funkció aktiválásával értesítést kapnak, ha az az eladó, akinél ezt bekapcsolták, újabb terméket hirdet meg, ami tovább javíthatja a termékek eladhatóságát és a pozitív felhasználói élményt az oldalon.

„A bevétel növelését elsősorban a felhasználók számára kínált fizetős szolgáltatásokból tervezzük, olyan megoldásokat kínálunk, amelyek nagy elérést és hatékony értékesítést nyújtanak nekik, ezért hajlandók fizetni értük. A céges eladóknál az autós hirdetések feltöltése december óta fizetős, és idén év elejétől álláshirdetéseknél és az üzlet és szolgáltatás kategóriákban is bevezettük a fizetős hirdetésfeladást. Az egyéni felhasználóknak továbbra is ingyenes az oldal használata – mondta Palocsay Géza –, nekik csak az extra szolgáltatások, mint a háztól házig szállítás vagy az egyes kiemelések kerülnek pénzbe.”

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.