A UPC Magyarország 2016 első három hónapjában ismét növelte bevételeit az előző év hasonló időszakához képest – sorozatban a kilencedik negyedévet zárják plusszal. Azt azonban ezúttal sem közölték, hogy egyetlen forinttal, vagy pedig milliárdokkal emelkedett-e a forgalmuk. A cég idén a vizsgált időszakban 21 ezer új háztartást kötött a hálózatára, így a másodpercenként 500 Mbit sebességre képes szupergyors internet szolgáltatása már az általa lefedett terület 87 százalékán vált elérhetővé.
Az első negyedévben a UPC megerősítette vezető helyét a hazai digitálistévé-piacon, amihez a cég szerint hozzájárult a MyPrime havi előfizetéses, korlátlan használatú online videotékájának népszerűsége is: 2016 januárjától áprilisig 84 százalékkal nőtt azoknak a köre, akikhez nem csomagban jut el a szolgáltatás, hanem külön fizettek elő rá. A cég mobil-előfizetőinek száma a negyedév végére 40 ezerre nőtt.
Március végére a UPC ügyfeleinek száma elérte a 810 ezret, a különböző tévés, internetes, mobil- és telefonos szolgáltatásokhoz kapcsolódó előfizetéseinek száma 32 ezerrel, 1,84 millióra nőtt. A UPC Magyarország folytatja a fejlesztéseket, egy jelentős tévés újításra készülnek, ennek bejelentése a közeljövőben várható – közölte Magnus Ternsjö, a cég magyarországi vezérigazgatója.
Mindeközben a UPC Magyarország anyavállalata, a Liberty Global is jó negyedévet zárt: 4,6 milliárd dollár bevételt könyvelt el, ez háromszázalékos növekedést jelent. A cash flow a várakozásoknak megfelelően háromszázalékos növekedéssel elérte a 2,1 milliárd dollárt. A működési bevétel 587 millió dolláros értékkel ötszázalékos növekedést ért el az előző év azonos időszakához viszonyítva. A növekedés a cégvezetés várakozásait is meghaladta – közölte Mike Fries, a Liberty Global vezérigazgatója. A folyamatos hálózatfejlesztéseknek köszönhetően 2016-ban a tervek szerint összesen 1,5 millió új háztartásba jut el a Liberty széles sávú hálózata.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.