A tavalyinál ötmillióval több, 204 millió néző látta az Eurovíziós Dalfesztivál két középdöntőjét és döntőjét, amelyet 42 országban sugároztak.
Az áltagos nézettség negyven országban 36,3 százalékos volt. A legtöbben, 9,3 millióan Németországban követték a döntőt a képernyő előtt, ami 36,8 százalékos nézettséget jelent. A 328 ezer lakosú Izlandnak viszont 95,3 százalékát érdekelte a döntő közvetítése, holott versenyzőjük nem jutott tovább.
A dalversenyt rendező Svédország lakóinak 84,7 százaléka látta a döntőt, ami 3,6 milliós közönséget jelent, az utóbbi 16 évben a svédeknél ez volt legmagasabb nézőszám.
Ukrajnában 2010 óta idén övezte a legnagyobb érdeklődés a versenyt, amelyet végül az ország versenyzője, Jamala nyert meg.
Nagy-Britanniában szintén sokan választották a programot: átlagosan 7,2 millió néző látta a döntőt, amelyen Justin Timberlake is fellépett sztárvendégként.
A BBC News beszámolója szerint sok fiatal nézőt vonzott a műsor: a 15-24 éves korosztály a negyven ország közönségének 42,4 százalékát tette ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.