Büszkeségkampány terén nem maradhat el a Coca-Cola a Budweiser mögött: pár hete a legendás sör gyártója az Anheuser-Bush InBev bejelentette, hogy a nyáron, pontosabban a novemberi elnökválasztásig America néven forgalmazza piacvezető terméket. Most a Coca-Cola jön, amely a „Büszke vagyok, hogy amerikai lehetek” címmel indít kampányt, a katonák és családjuk számára 1941 óta változatos programokat és segítséget kínáló US Organizations nonprofit civil szervezettel fennálló 75 éves együttműködésük méltó megünneplésére – jelentette a CNN.
A cég a Függetlenség napjától, július 4.-től hozza forgalomba új csomagolású dobozos üdítőit. A dobozokon az amerikai zászló piros-fehér-kék színeit és motívumait használják fel. A 0,34 és 0,45 literes dobozokon egyben a Coca-Cola és az USO közösen indított akcióját, a „Kapcsolatkampányt” is hirdetik, amelynek lényege, hogy összegyűjtsenek egymillió bátorító üzenetet a világban szolgáló amerikai katonák számára. Akik egyébként hagyományosan hatalmas kólafogyasztók, ezért kitüntetett figyelem és megbecsülés övezi őket a gyártók körében. Nagy kólafogyasztók lennének a venezuelaiak is, de ott újabban súlyos ellátási problémák merültek fel.
Sok egyéb mellett cukor nincs az országban, ezért a Coca-Cola helyi üzemei részben leálltak, s csak cukormentes termékeket és vizet palackoznak. A 7 ezer dolgozó egy részét bizonytalan időre szabadságolták – írja az AP. Venezuela kiemelt szerephez jut Dél-Amerika ellátásában, itt négy Coca-Cola üzem ontja az üdítőt, tavaly közel negyedmilliárd konzervdobozzal, illetve flakonnal. Itteni kólagyártó kapacitásaik nagyobbak, mint a másfélszer akkora piacot jelentő Argentínáé. Hasonló ellátási gondok gyötrik egyébként a rivális PepsiCo-t és a Mondelez az édesipari óriást.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.