A kormány nyolc kulcsfontosságú budapesti közlekedési beruházással kapcsolatban rendelkezett, derül ki a Magyar Közlönyből. Eszerint az érintett engedélyezési terveket az idén és jövőre a már rendelkezésre álló költségvetési forrásból, 2018-ban pedig az akkori költségvetésben elkülönítendő 597 millió forintból kell elkészíteni. Vizsgálni kell, hogy e munkákhoz felhasználható-e pénz az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Programból (IKOP), ha pedig igen, akkor el kell készíteni az ehhez szükséges előterjesztéseket. A nemzeti fejlesztési miniszter a központi költségvetés XVII. Nemzeti Fejlesztési Minisztérium fejezete terhére 2016–2018-ban összesen legfeljebb 12 014 millió forint kötelezettséget vállalhat az érintett munkák kapcsán.
Az első kiemelt projekt során háromvágányú kapcsolatot kell létesíteni a kelenföldi és a ferencvárosi vasútállomás között, ki kell alakítani a Danubius és a Népliget-Fradiváros elővárosi megállókat, és átépíteni a Déli összekötő vasúti hidat. A második feladat a Ferencváros és Kelebia közötti vasútvonal fővárosi nyomvonalának korrigálása, a következő kettő pedig egy-egy autópálya szakasz kétszer háromsávosra való bővítése: ezek az M1-es Budapest és Győr közötti, valamint az M7-es Budapest és Balatonvilágos között szakaszai.
További teendő a Galvani híd és kapcsolódó úthálózat kiépítése, valamint a ráckevei, illetve a gödöllői HÉV fejlesztése és bekötése a fővárosi közösségi közlekedési hálózatba. Az utolsó a Földalatti felújítása és új járműveinek beszerzése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.