A felmérésben megkérdezett 8 ország több mint 3500 szurkolója közül az amerikaiak 68 százaléka és a nemzetközi drukkerek 60 százaléka úgy nyilatkozott: "valószínűleg" vagy "biztosan" rendelnének a lelátókon, ha rendelkezésre állna a mobilos opció a stadionban.
A szurkolói élmény minőségének szempontjából a megkérdezettek a világon mindenhol az ételt és az italt helyezték a szórakoztatás, a technológia és a kényelem elé, 65 százalékuk elismerte, hogy az étel-ital vásárlása impulzív dolog, és szívesen költenének 30 százalékkal többet, ha a várakozási idő a felére csökkenne. Az amerikai válaszadók átlagosan további 20 dollárt költenének ételre és italra, ha a várakozási idő a felére csökkenne, ezáltal 43 százalékkal növekednének a költések.
A felmérés rámutatott arra is, hogy a nemzetközi szurkolók 18, az amerikai szurkolók átlagosan 30 percet töltöttek sorban állással a büféknél valamilyen eseményen, miközben az elmúlt 12 hónapban a szurkolók több mint 40 százaléka hagyta ott a sort a büféknél vásárlás nélkül a túl hosszú várakozási idő miatt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.