A cégek egymásra és a fogyasztókra találása, a „közvetítés” kiemelt fontosságú. Sheryl Sandberg ügyvezető igazgató szerint már több mint 60 millió vállalkozás használja havi rendszerességgel az e célra hivatott Facebook Pages-t valamint az Instragramot. Példaként a Shinesty nevű ruházati céget említette, amely 14 szeresére tudta növelni bevételeit a két platformon indított kampányának köszönhetően. A keresőprogram sokrétűbbé tételével is megpróbálkozik a Facebook. Zuckerberg három lépést említett: első a felhasználók rászoktatása, másodikként rájuk engedik az üzleti felhasználókat, majd harmadikként a pedig a Facebook pénzt keres azon, hogy a felhasználóból fogyasztót csinál.
A mobilosítás után a következő nagy stratégiai feladat Mark Zuckerberg szerint az lesz, hogy videótartalmakkal árasszák el a felhasználókat, akik az első tapasztalatok alapján vevők is erre. A Facebook platformjain töltött átlagos idő egy év alatt megduplázódott, bár erről közelebbi adatok az alapító nem közölt. „Szolgáltatásaink középpontjában a videó áll” – hangoztatta, s utalt arra, hogy valamennyi felhasználójuk számára aktiválták a videofeltöltés lehetőségét. A startot Zuckerberg eredményesnek ítélte. Az eddigi csúcstartó, egy Candace Payne nevű texasi háziasszony, akinek a Chewbacca maszkban előadott nevetőgörcse 160 millió érdeklődőt vonzott. A Google-hoz tartozó YouTube videomegosztó számaihoz ez ugyan nem mérhető, de kezdetnek nem rossz, ahogy a 360 fokos Facebook videók is egyre több látogatót érdekelnek. A cég a videótartalmakat a hírfolyamban előre pozícionálja, ezzel is megnézésükre csábítva az embereket.
Az igazi nézni- és csodálkozni való azonban a cég mérlegében van: a Facebook az április-júniusi időszakban közel háromszorosára, 2,05 milliárd dollárra növelte adózott eredményét, miközben hirdetési bevételei 63 százalékkal 6,24 milliárdra ugrottak. Nem véletlenül panaszkodik egyre többet a Facebook arra, hogy a rendelkezésre álló képernyőfelületen már fizikailag nem tud több hirdetést elhelyezni. Lenyűgöző még a 48 százalékos haszonkulcs is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.